Stort tack till Myran

Som gjort fint här, skrivit ny presentation, bytt bilder och fixat!

I morse gick jag upp kl 5. Det vänder lika mycket upp och ner på dagen som att komma hem kl 5, fast åt andra hållet.  Tyvärr vad detta tidvändande av den något torrare varianten då vi kl 7 började skriva vår kemi midterm. Den var som väntat, kommer man ihåg vad man ska inte svår, men sen är det ju det här med minnet. Kemiska formler och osvervationer för ca 40 experiment där man använder nästan samma komponenter sätter sig av någon anledning inte lika bra som t.ex något annat, vad som helst.

Nå nu är det över och lyckligtvis så blir man inte underkänd på de här midtermsen utan man samlar bara poäng till final provet. Jag får byta strategi till nästa gång.  Nu har vi ju en hel vecka utan midterm:D men självklart har vi botanik prov, fysiologi prov på labbarna som vi har nästa vecka. Men det ta vi med ro och lite senare. Nu ska jag lägga mig ner och läsa en skönlitterär bok, helt utan anknytning till den medicinska världen och i kväll ska jag till Guiness house och lyssna på opend mic tillsammans med en hel hög av blandat folk. Som sagt, sista andnings pausen innan helvetet brakar lös om två veckor.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

vassegooo

2010-04-15 @ 17:59:57
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0