Wooop wooop

Efter ett par veckor utan sömn, ordentlig kosthållning och grov kalium brist efter all nervositet ska det nu ut och firas: Ingen mer anatomi. Eller nja, nu är jag väl ute och varndrar på det berömda håret för vi har topografisk anatomi och sen har vi ju andra kurser som är väldigt relaterade till det men kursen i säg är över!

Alla säger att de vet att man kommer klara sig till mig och till mina vänner. Jag har alltid undrat hur de kan se in i framtiden, innan man går in till en så stor tenta känns det som om man inte vet vad man heter ens en gång. Allt man har tryckt in i skallen fastnar på vägen ut när allt försöker tränga sig ut genom din stackars torra mun. Men Det är fortfarande bättre än skriftliga prov, om man nästan har rätt så få rman ju lite hjälp i alla fall.

Topic listan är bara på  100 topic och det är inte så farligt för vi hade ju praktiskt prov i fredags men i anatmoi är vi så drillade med negativ poäng räkning så vi var sinnes sjukt nervösa ( jag och Ed gjorde i dag och Rebecca och Sara igår) många fegade ur, vi skulle ha varit 6 st varje dag, jaja, 4 av 12 är ju inte illa för att vara vår klass:P Vi hoppas det går bra för de som har det imorgon:)

Det bästa med det hela är att jag bara ar 2 exames kvar till min tenta period i januari, så jag kan åka och hälsa på den framtida mannen i långtborta på andra sidan jorden:) men först har vi morgondagen som bjuder på flyg hem till hem från hem och sedan bort till hem till släktingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0