Tentaperiod....

Om någon har undrat vart jag tagit vägen så har jag inte frivillit sagt upp kontakten med omvärlden, de4t är av ren välvilja mot den samma som jag dragit mig tillbaka. Man är föga trevligt sällskap för någon i examnesperioder här nere, till och med mina föräldrar drar sig för att ringa. Eller ja de har ju försökt men eftersom det inte går att få ur mig en enda vettig mening, som går att förstå så har de gett upp. Det är betydligt trevligare den här terminen kan man ju säga till tröst, nu sitter vi några stycken och stirrar ner i våra böcker, svär tyst, dunkar huvudena i bord, väggar och de tyngsta volymerna av anatomiböckerna, dricker enorma mängder kaffe och stirrar stund om på varandra samt undersöker hur djupt man kan sucka utan att svimma.  Men som sagt, den här gången är vi fler och även om umgänget kan liknas vid social strutfotboll så är det bättre än inget alls:)


Nu ska jag återgå till mina studier, årets trick är att rita på fönstrena:

 
Arteriae membri pelvini, Carnivora



Arteriae membri thoracici





Det är white board penna, och ja det går bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0