Tillbaka

Jag har kanske varit lite frånvarande ett par veckor men det är mest för att jag inte haft energi till någonting. Ni förstår jag har förvandlats till en liten tant som läser romaner och dricker kamomill te när de andra barnen är ute och lever rövare om nätterna. Tanten har precis gjort i ordning sin balkong för sommaren. Efter en tur till IKEA så har jag nu starka funderingar på att bosätta mig här ut bland min nyinköpta murgröna och de fina ljuslykotrna som Björn gjorde åt mig när han tog lite smyg semester från jordbävningar och tsunamis.
Jag har till min stora glädje fått mail och komentarer från en massa folk som börjar här nere till hösten, jag säger välkomna och lyfter på hatten :) Så klart så svarar jag på alla frågor man har och om inte jag kan svara så kanske jag känner någon som kan svara.
Innan jag var på IKEA och pimpade min balkong så blev jag färdigt med min sista biokemilabb, vilket lämnar det eländiga final provet kvar i biokemi eftersom jag blev godkänd på mitt midterm. Olyckligtvis så ser det lite mörkare ut för många av mina klasskamrater, men de skriver omtenta idag så vi hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

jag vill komma och slöa på din balkong :)

2011-04-26 @ 21:12:41
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kommsi kom! Vår jordgubbs-säsong har precis börjat:D

2011-04-27 @ 18:34:03
URL: http://angaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0