FP

Hästcranium + Kaffe + Choklad + internationellt mischmasch av folk = Bra studier och övertygelse om att vi kommer bli lurade imorgon.

Michal, jag och Violaine satt i Violaines lägenhet och pluggade anatomi eftersom vi har mid-term imorgon efter 20 min insåg vi att vi sagt "Fuck the pig" i varannan mening. När man tar det ur sitt sammanhang låter det ju väldigt illa men det hela är helt enkelt en förkorting av "we don´t need to care so much about the pig in the interspecies diffrences". Vi funderar på att trycka tröjor "FP".

Det är lite kusligt för även om vi kan namnen på alla ben i skallen nu, vad som skiller sig mellan hästar, hundar och kossor, vi kan säga vilka nerver som går i vilka hål genom huvudet så vet vi att imorgon på provet så kommer de ställa frågor som är enkla men som vi inte kan svara på.



Igår var jag hos Marie, vi lagade nachos och guacamole och såg på Svenska hollywood fruar sen började hon ställa konstiga frågor:Vad har du för mail, när fyller du år, känner du den här och den här människan ( folk från högstadiet och gymnasiet, lumoen och alla möjliga ställen) sen visade det sig att hon gjort en Facebook profil åt mig.

Snällt, när jag loggade in på Msn vid lunch idag hade jag 78 mail, var av 77 var från facebook! TACK Marie. Jag var tvungen att logga ut från msn när jag såg på tv3 play eftersom det kom nya mail var 5 minut.

Lyckligtvis vet jag flera som är mycket insatta i denna sekt så de kan säkert stänga av den funktionen åt mig:)


Kommentarer
Postat av: Skoog

Facebookmail är en plåga. Dock finns sjukt många inställningar för att ta bort dem.

2009-10-19 @ 16:51:37
URL: http://skoogy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0