Midterm och finbesök

På måndag händer allt samtidigt , förstår inte varför händelser inte kan sprida ut sig lite bättre men det är väl lagen om allts jävlighet som vill känna sig lite viktigt.

Det är som bekant 4 dagar till måndag, 4 är ett bra nummer om man inte vet vad man ska svara i anatomin fick vi lära oss i tisdags av vår dissektions assistent men utanför nördramarna och just i detta tilfället ett tal som väcker två känslor hos mig, panik och glädje. För er som inte provat att kombinera dessa två förut så rekomederar jag starkt att låta bli. Panik är ju så att säga mot min religion men när man har 4 dagar kvar till sin första fysiologi midterm så får man ha panik, även om jag försöker se på det som "jag skriver den första och ser om jag ska skjuta mig på engång eller skriva de resternade 3 midtermesen först och sen skjuta mig" Javisst, vi har 4 midterms i fysiologi.

Men det är också 4 evighets långa dagar kvar till Myran och Björn kommer hit och lyser upp min tillvaro! Längtar efter att få visa Myran ett Budapest som inte konkurerar ut "4 nyanser av brunt" med  "12 nyanser av grått" som hon så fyndigt kläckte ur sig sist hon var här. Det ska också bli uppfriskande med lite nytt blod i min annars lätt inavlade vänskapskrets och såklart någon som kan vara barnvakt åt myran när jag går i skolan, jag är inte rädd för vad som händer med Myran om man släpper ut henne på gatorna här, jag fruktar mer vad som händer med mitt älskade Budapest... Tur att det finns vänliga främlingar som man kan lämna bort sina syskon till!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hahaha!!!



Skönt att känna omsorgen flåsa mig i nacken.

2010-02-25 @ 16:11:21
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Skoog

Om du skulle skjuta dig, vore det väl bättre att göra det innan - så slipper du lidandet.

2010-02-26 @ 13:09:12
URL: http://skoogy.blogg.se/
Postat av: Linnea

Man vill ju inte riskera att skjuta sig i onödan, chansen att det går att klara finns ju, andra har ju tydligen lycktas.



Jag är ju världens mest omtänksamma:D

2010-02-26 @ 16:23:21
URL: http://angaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0