California

Jag funderar på att flytta till california, inte delstaten i USA utan café med samma namn på Térez körut mellan octangon och nyugati. Eller jag behöver inte fundera så mycket för jag spenderar mer tid där än hemma som det är nu ändå.

Det sega med våra examens perioder är att alla går in i studietrans, man stöter på folk men alla har olika prov som de pluggar till och alla spenderar vi våra dagar på ungefär samma sätt:

Man går upp ur sängen, äter en macka.
Åker till ett café / bibliotek
Läser, eller skriver topics
Dricker kaffe
Läser, eller skriver topics
Känner sig lite hopplös
Läser lite till
Drar sig hemmåt
Tittar på ett eller flera avsnitt av någon serie
Kanske äter middag
Hänger på facebook och beklagar sig över chondral ossification
Tittar lite på någon serie
Går och lägger sig

Sen flyter dagarna på så, i detta sociala vacuum.

Jag har gått och trampat fram och åter till bibliotek och cafér i två veckor, på dessa två vekckor har jag pratat med folk 4 gånger.


Känns som att jag kan
1. Förlora förmågan att komunicera med människor
2. Prata ihjäl dem jag träffar efter imorgon

Förutsatt att jag klara mig på tentan såklart, annars är det tebax till böckerna igen....

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Det gör du. Det vet jag!

2010-01-17 @ 22:43:58
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0