På igen bara...

Efter att ha ställt in gårdagen så drabbades jag av normal tenta ångest. Därför så sattes klockan på 08.30 och till min egen stora förvåning så gick jag upp när den ringde!

Under dagen har jag lyckats med att:
  • Rensat, snyggat till och skrivit ut vettiga saker ur de 16 power piont presentationer som vår histologi professor hade lagt ut på nätet.
  • Läst och gjort bra sammanfattningar av 12 topics
  • Fikat med eric
  • Läst och gjort sammanfattningar av ytterligare 4 topics
  • Testat min histologi kunskap med "histoklick" (de visar en bild på en celltyp och så ska man gissa/veta vad det är)
  • Ätit middag:D
Helt fantastiskt vad man hinner med när man inte vaknar klockan 13.00, förhoppningen är att jag kan hålla mig själv kvar i denna anda enda tills måndag, så jag slipper göra omtenta. Men då måste jag som sagt skriva ytterligare 15 topics i morgon och änga hela söndagen åt att repetera och spela histoklick.


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Well done!!

2010-01-16 @ 01:21:17
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tackar, gick inte fullt så bra i morse... men jag vaknade 10.30 och det är ju också bättre än i torsdags:)

2010-01-16 @ 11:17:00
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0