Registrering och världskrig i vardagsrummet

Då var jag registrerad för nästa termin också, tur att skolan hittar på små uppdrag så att man inte helt förslappas och går under jorden när man är färdig tentad.

Nu är det ju kanske svårt att gå ner sig totalt på 2 dagar men med tanke på mitt normal sömnintag när ingen stör mig så kunde jag säkert ha lyckats med bravur.

Jag har börjat packa lite också, eller ja dragit fram allt jag ska ha med mig. Detta resulterade i ett hav av saker, från en ganska städad lägenhet till ett tredje världskrig på 10 min. Jag har ju krigat färdigt har jag lovat myran så jag har nu påbörjat porjektet att trycka ner alla saker i olika väskor, med blandad framgång...

I fransland kommer jag bo tillsammans med 4 greker, som jag aldrig träffat förut så det blir skoj att se vad det är för filurer. Finns det snö där? jag tror inte det men så har jag aldrigt studerat geografi speciellt djupt heller.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Det där med geografi ska du nog lämna till mig..

2010-01-28 @ 21:15:13
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja, har lättare att hitta i hudlösa hundar och i långa listor med latinska namn...

2010-01-29 @ 11:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0