Jag och teknik

Som ni säkert har märkt så är det lite jobbigare än vanligt att läsa mina inlägg, av någon outgrundlig anledning så försvinner mina styckes indelningar. Jag har försökt med dubbla enterslag, jag har försökt med att tabba in rader och jag har gått in i den mystiska html rutan och gjort samma sak, det gjorde ingen skillnad. 

Myran har lyckats pratat snällt med min blogg och göra stycken i mitt senaste inlägg, jag hoppas att bloggen snart förlåter mig så det går att läsa vad jag skriver utan att se stjärnor. 

Oh, Emelie du får fråga så många frågor du vill det enklaste är om du fyller i en mailaddress i komentarsfältet då kan bara jag se den så skickar jag ett mail så fort jag hiner se det!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag ser inga stjärnor.

2011-02-16 @ 08:55:02
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad snällt :) Fyllde i min mailadress nu!

2011-02-23 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0