200 Ft = 0.5 liter Soproni (öl)

Vi var på Equus i torsdags.
Det är gratis att gå in, ölen är så klart billig och eftersom det var första kvällen var alla där.
Equus ligger i källaren i bibliotekshuset (lustigt eller hur?) och det är långa valv, påminner lite om en pizzaugn.


Jag kom lite tidigt så det andra dansgolvet hade inte öppnat men jag frågade om jag fick fota lite och det fick jag.



Vi hade Zoololgi första lektionen, läraren inledde lektionen med "95% av engelska kursen blir underkända på första tentan"


Jag är så glad att jag kan säga nej, det var flera som inte kunde säga nej till öl och party och de såg lite trötta ut.


Nu ska jag ut och öva på att säga mera nej, Norskianerna har nollning och jag ska tydligen dit.
Fransmännen säger att jag tydligen ska till gatufest i kväll också.
Suck, det kommer bli en  lång dag.

Klättrade igår, så jag har ont i hela kroppen.  Det är säkert nyttigt:)

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Det är med nej är jobbigt. Det är dessutom en bokstav längre än ja.

2009-09-12 @ 13:55:35
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Hagstrand

Så sant!

Det gick ganska bra, men sämre än väntat:P

2009-09-13 @ 12:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0