Lördag!

Det är den bästa dagen i veckan tror jag. Idag har jag varit duktig och studerat anatomi, gått en liten men mycket sofistikerad promenad i min trädgård, pratat med en av våra väktare och hälsat på min grannar som också var ute och finprommenerade.  Hälsade också på våra guldfiskar, de blev lite besvikna för de trodde att jag skulle mata dem.

Om det är någon som läser min rapportering som fortfarande går på gymnasiet så kan jag informera om att lördag och söndagar också är skoldagar, enda skillnaden är att man inte har några föreläsningar.




Vattenfall

Besvikna guldfiskar

Meditations rum


I morgon hoppas jag att Mai kommer hit och räddar mig från kemin, för jag har (konstigt nog) inte blivit bättre på kemiska beräkningar sen jag slutade gymnaseiet.


Men snart är det Big Bang konsert, ANSA har hittat på dumheter igen.

Kommentarer
Postat av: Skoog

Du kan segla med din radiostyrda segelbåt i dammen :)

2009-09-20 @ 00:34:36
URL: http://skoogy.blogg.se/
Postat av: Hagstrand

Skulle gärna MEN så står det stora arga lappar om att man inte får ha barn, hundar eller leksaker i dammen överallt:(

2009-09-21 @ 22:27:29
Postat av: Anonym

Hey! How much did the 2 week course cost, and about what time does it start? I`ve been accepted but havent heard anything about it yet... Keep blogging :)

2012-04-27 @ 00:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0