It never comes easily, and when it does I´m already gone, fast tvärt om

Jag har ju rest runt lite grann de senaste dagarna bara för att hinna med att ha så roligt som möjligt.
Och jag tror att jag har lyckats pricka in ganska mycket, en helt underbar helg i Göteborg, varit en sväng hemma hos mamma och pappa, tittat förbi mitt gamla gymnasium  och åkt tillbaka hem till Budapesten för att åka till Paris.

Man kanske skulle bli nomad?
Det hade nog passat mig fint, man får ju passa på att röra på sig lite innan skolan börjar igen för då lär jag inte se något annat än min lägenhet, vägen till skolan och skolan.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Aw, jag får väl komma & hälsa på dig & se samma saker.

2010-01-26 @ 22:05:23
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0