Fredag

Före lördag, efter torsdag som de säger i nilecity, mitt city, ditt city, mitt i city!
Dagen till ära har det:

Slutat upp med det mycket deprimerande snöblandade regnande, nu tittar tilloch med en mycket bly sol fram bakom molnen

Pratats om adrenalin, paracetamol och blommor av snurriga proffesorer

Tagits närvaro på den kemiföreläsning jag NÄSTAN missade p.g.a. övernaturlig gravitationskraft vid området kring min säng men jag lyckades ta mig upp

Ätits kyckling gyros på west end till lunch


Livsgnistan har långsamt börjat återvända, folk drar lite på munen under de obligatoriska "så du var inte heller på equus igår" skämten bland de 60% som deltar i föreläsningarna på fredagar, i synnerhet kemin kl 8 då jag tror att vi är nere på 30% närvaro.

Men nu är det ledigt tills på tisdag, det är i vår värld en vecka(räknat "idag gick vi bara till 14, så fredag är i princip ledig och då blir det 4 hela lediga dagar, som ju nästan är 5 och 5 dagar är ju en arbetsvecka!")

Humöret är inte här än, men på väg!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag kom på att det snart är påsk.



Det betyder att vi kommer ses snart.

2010-03-12 @ 16:10:06
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0