Motivation och förkylning

Jag kan lura mig till att tycka det mesta är intressant på något sätt, informatics, vet proffesion, och till och med biokemi slinker ner mer eller mindre smärtfritt. Men just nu så har jag hamnat i något märkligt baksug i motivationen och den vanligtvis mycket intressanta fysiologin går inte in. Taskig timing, eftersom vår första midterm är på måndag. Jag misstänker att jag håller på att bli förkyld och att denna plötsliga uppförsbacke planar ut efter en lung helg, tvångsläsning och en riktig fest måltid i kväll. Jag har varit på Lehel tér och handlat kantareller( under morgonens dissektion så hann vi inte bara med att titta på alla nerver i frambenet på en hund utan också diskutera svampplockning med Dr. Szalay som plockade 3 IKEA kassar med Karl- Johan och fjällskivlingar utanför ùllö), en kotlettrad med 4 processus tranversus /processus spinalis och mandelpotatis.


 
Här är min egen potatis som jag odlar i en kruka på balokongen, den försökte rymma från kylen någon nång i mitten på mars så nu har den blivit sällskapspotatis i stället.

Nu får jag återgå till den fantastiska mekanismen som behandlar mina kantareller efter de blivigt sås....


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Sällskapspotatis finns det för lite av.

2010-09-25 @ 08:55:35
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0