Vad skulle vi upp ur vattnet att göra?

Sen vi lämnade det stora blå har det ju inte varit annat än trubbel! Först en massa elände vi inte kunde göra något åt och när vi klurat ut hur vi skulle göra eländet mindre eländigt så hittade vi på nytt, eget elände. Ett av det mest utstuderad eländena som mänskligheten kan stoltsera med är ( självklart efter eländen som krig, men de går in i en helt egen kategori av fruktansvärda eländen) tentor, uppsatser, bussen katrineholm nyköping och Sjs tidsoptimism och känsla för väder.

Efter som det är Januari så är det självklart den första i den långa raden olyckor som jag är lite trött på.  Jag har lyckats skrämma undan de flesta av min exam innan jul, så nu har jag bara en kvar så jag ska inte klaga, personligen tycker jag tiden av studier är det jobbiga. Detta gör att jag vanligtvis lägger lite för lite tid till studierna och så får man panik när man ska tenta. MEN den här gången kunde vi inte välja lika fritt själva så jag har tvingats till att ha lagom med tid på mig.
Jag sitter här och segar mig igenom mina anteckningar från förra året och ibland har man missförstått något så graft eller skrivit så lustiga saker att man nästan skäms över sig själv. Hur kunde jag vara så dum? Sitter man och tänker, men sen får man ju vara lite förlåtande mot sig själv och ta i åtanke att man när man skrev dessa lustiga rader inte hade läst alla extra kurser man måste ha för att förstå hur saker och ting hänger i hop. 
Nej, vi skulle gjort som delfinen och krupit back to the blue, eller ja, slightly grågrönt för oss runt östersjön...
http://www.youtube.com/watch?v=C8OBlq_svBY
Här skulle det varit en video men, jag vet att jag har fått tydliga instruktioner och jag har föjlt dem slaviskt och det gjorde inte någon som helst skillnad så ni får besvara er med klicka på länken, hemska tanke. Låten är Under the sea från lilla sjöjungfrun:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0